جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

نخستين سالگرد شهدای منای غرب مازندران برگزارشد.

  • 18 شهریور 1395
  • 15:01
  • 0 دیدگاه
  • 862 بازدید
  • Article Rating
نخستين سالگرد شهدای منای غرب مازندران برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت  مازندران حجت الاسلام محمد انتظاري رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران عصر روز پنج شنبه هجدهم شهريور ماه در نخستین سالگرد شهادت 9 شهید فاجعه منا در غرب مازندران كه در مصلي جواد الائمه رامسر برگزارگرديدگفت: آل سعود به نیابت از رژیم غاصب و خون ریز اسراییل و آمریکای جهانخوار دست به جنایت در سرزمین منا زد به طوری که شرایط را برای به شهادت رساندن اسفناک حجاج کشورهای اسلامی در حرم امن الهی فراهم کرد.
وي افزود : اقدام آل سعود در به شهادت رساندن حجاج در حرم امن الهی نه تنها چهره زشت آل سعود را نمایان کرد بلکه دشمنی این حکومت را با اسلام به سرسپردگی شیطان بزرگ آمریکا نشان داد.
وی گفت : اقدام و تبلیغات بعد از به شهادت رسیدن حجاج توسط آل سعود ، نشان می دهد که حادثه منا در سال گذشته عمدی بوده است.
امام جمعه رامسر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای منا گفت : آل سعود لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد.
حجت الاسلام سیدجعفر رضایی افزود : جنایات این رژیم در سرزمین وحی برای همیشه در تاریخ جهان اسلام ثبت و ضبط خواهد شد و مسلمانان خاطره از دست دادن شهدا ی حجاج را هرگز فراموش نخواهند کرد.
وی گفت : خون شهدای به ناحق ریخته حجاج در سرزمین عربستان دامن آل سعود را خواهد گرفت و حکومت آل سعود به سزای اعمال ددمنشانه خود خواهد رسید.
امام جمعه رامسر تاکید کرد : کشورهای اسلامی باید ضمن محکوم کردن این جنابات آل سعود، اداره حرم امن الهی را از دست این حکومت خارج کنند.

در این  مراسم كه خانواده های معظم این شهدا، مدیرکل حج و زیارت مازندران،معاون فرهنگي بنياد شهيد مازندران و مسئولين حضور داشتند، مداحان اهل بیت به مداحی و نوحه خوانی پرداختند.

همچنين اولين سالگرد شهداي فاجعه منا شرق مازندران روز شنبه بيستم شهريور ماه در حسينيه عاشقان اين شهر برگزار مي شود.

گفتني است استان مازندران داراي 48 شهيد منا مي باشد.
مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار