جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

دلایل فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع/ فراخوان اولویت های سال ۹۸ بعد از ساماندهی اطلاعات ودیعه گذاران

  • 24 آبان 1397
  • 08:49
  • 0 دیدگاه
  • 863 بازدید
  • Article Rating
دلایل فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع/ فراخوان اولویت های سال ۹۸ بعد از ساماندهی اطلاعات ودیعه گذاران
پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت - حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در گفت و گو با رادیو سراسری در باره فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع گفت: در سالهای ۸۴ و ۸۵ و ۸۶ متقاضیانی برای حج تمتع نام نویسی کرده اند و در بانک ملی ودیعه گذاری و ثبت اطلاعات انجام داده اند که طی این سالهای اخیر ممکن است تغییراتی در اطلاعات یا نشانی و برنامه ریزی های آنها اتفاق افتاده باشد که ما تصمیم گرفتیم این اطلاعات را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کننده ها در سالهای ذکر شده به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد، توضیح داد: ساماندهی اطلاعات این افراد برای تعیین اولویت ها، ارتباط گیری ، تعداد حاضران برای تشرف، آموزش ها و اطلاع رسانی به موقع به متقاضیان است.

رییس سازمان حج وزیارت تاکید کرد: این فراخوان برای ساماندهی و بروز رسانی اطلاعات این یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است .

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا در این فراخوان مشخص است که هر فرد چه مقدار باید وجه برای عزیمت پرداخت نماید، گفت: این فراخوان صرف نظر از زمان تشرف و پرداخت وجه نقد است و تنها به به تکمیل اطلاعات مربوط می شود.

به گفته وی، متقاضیان باید برای تکمیل اطلاعات به سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت به نشانیreserve.haj.ir یا دفاتر خدمات زیارتی مراجعه کنند.

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: به هیچ عنوان در این مقطع اولویت بندی سال تشرف وجود ندارد و طبیعتاً بعد از ساماندهی اطلاعات و بروز رسانی آنها ، فراخوان مجددی برای اولویت های تشرف سال ۹۸ خواهیم داد.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا عمره نیز در سال جاری راه اندازی می شود، گفت: برای عمره چون شرایط لازم فراهم نشده بنابراین برنامه ای برای اعزام نداریم و باید ببینیم که آیا شرایط و بستر لازم برای تشرف عمره گزاران وجود دارد یا خیر که این مهم نیز در حال بررسی است.

وی اظهار کرد: اما در حال حاضر امکان تشرف برای سال ۹۷ دیده نشده است
مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار