پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

بازگشت زائران حج تمتع استان مازندران از 25 مرداد

  • 22 مرداد 1398
  • 15:11
  • 0 دیدگاه
  • 234 بازدید
  • Article Rating
بازگشت زائران حج تمتع استان مازندران از 25 مرداد

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وزیارت استان مازندران عملیات بازگشت زائران مازندرانی از 25 مرداد آغاز خواهد شد .
جانشین مدیر حج وزیارت استان با اشاره به اینکه از روز جمعه 25 مرداد عملیات بازگشت حجاج مازندرانی آغاز خواهد شد، و تا 29 مرداد ادامه خواهد داشت افزود: نخستین گروه از زائران ساعت 11:40 روز جمعه با استقبال مسؤلین ارشد استان و  مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با عملیات حج وارد استان می‌شوند.

جانشین مدیر حج و زیارت مازندران با بیان اینکه عملیات بازگشت حجاج مازندرانی تا 29 مرداد ماه امسال ادامه دارد، اضافه کرد: 29 کاروان مدینه قبل با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  از مدینه منوره وارد فوارد فرودگاه بین المللی ساری می‌شوند.

مصطفی جعفری ادامه داد: یک کاروان مدینه بعد با ظرفیت 160 نفر از زائران پس از پایان عملیات تمتع و حضور پنج روزه در مدینه منوره از ایستگاه پروازی استان گلستان وارد این مازندران می‌شوند.
جانشین مدیر حج و زیارت مازندران خاطرنشان کرد: باتوجه به بحث  تاخیرات پروازی لازم است مراسم ولیمه دهی  حجاج بعد از 24 تا 48 ساعت پس از حضور زائران عزیز در استان برنامه‌ریزی شود.

جعفری در پایان گفت: باتوجه به فصل تابستان و حضور مسافران در استان و همچنین فصل برداشت محصولات کشاورزی و ترافیک جاده های شمال خانواده های زائران مراسم استقبال از حجاج  را در نزدیکی  محل سکونت زائران برگزار نمایند .

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار