پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

رئیس سازمان حج و زیارت : مغزهای متحجر در برابر عظمت دین مبین اسلام و پیامبر رحمت راه به جایی ندارند

  • 23 شهریور 1399
  • 22:29
  • 0 دیدگاه
  • 263 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت : مغزهای متحجر در برابر عظمت دین مبین اسلام و پیامبر رحمت راه به جایی ندارند

علی رضا رشیدیان با انتشار پیامی ضمن محکوم کردن اقدام رذیلانه نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" در اهانت به پیامبر رحمت و رافت حضرت محمد مصطفی (ص) آن را توهین به عقیده و اندیشه صدها میلیون مسلمان و انسان موحد عنوان و ذکر کرد : این اقدام نمونه ای ازعداوتها و کینه توزی هاست تا چهره اسلام را خدشه دار کنند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است :
«وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِينَ. »
به راستی آنجا که خداوند در آیه 107 سوره مبارکه انبیاء می فرماید : "و تو را جز رحمتى براى جهانيان نفرستاديم." خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) آیینه تمام نمای صفات الهی ندای عدالت ، فریادگر انسانیت، رحمت للعالمین و دعوت کننده انسان به مکارم اخلاق و تفکر است .
پیامبری که بعد از هزار و اندی سال پیام رافت، نوای رحمت و ندای عدالتش بر جای جای عالم گسترده شده و دلها و مغزهای بیش از یک میلیارد انسان ساکن بر این کره خاکی را با خود دارد.
آمار گسترش فزاینده اسلام در دهه های اخیر بویژه فراگیری عجیب آن در غرب خود نشانی از حقیقت راستین اسلام ناب محمدی (ص)است.
در طول این هزار و اندی سال دشمنی های بسیار از سوی کفار و دشمنان انسان وانسانیت بر اسلام ناب محمدی (ص) و پیام آور رحمت محمد مصطفی (ص) رفته است آنگونه که بر اساس آنچه در حافظه نزدیک ما نمود دارد از اقدام موهن سلمان رشدی تا کاریکاتورهای توهین آمیز نشریات غربی که آخرین آن طی روزهای اخیر در نشریه فرانسوی "شارلی ابدو" علیه پیام آور رحمت نمود یافت و عقیده و اندیشه صدها میلیون مسلمان و انسان موحد را جریحه دار کرد نمونه هایی از این عداوتهاست تا چهره اسلام را خدشه دار کنند.
دشمنانی که به نام مدرنیته نمونه ای دیگر از جاهلیت مدرن را به تصویر می کشند و تا آنجا پیش می روند که به اعتراف ترامپ و ترامپ زاده ها القاعده و داعش خلق می کنند تا چهره ای خدشه دار، افراطی، خشن و غیر انسانی از اسلام در مقابل رشد و توسعه اسلام راستین به جهانیان ارائه کنند و اینگونه این دین حیاتبخش را در حصار عداوت خود درآورند تا استیلای سلطه و استبدادشان را بر جهان تداوم بخشند.
اما مردان مقاومت و چهره های استوار و با صلابت مومنان واقعی اسلام چون سردار سلیمانی ها و ابومهدی ها با استقامت و خون خود این طرح های نکبت بار را خنثی و این اهداف شوم را درهم شکسته و ثابت کردند مغزهای متحجر و ضد انسانی در برابر عظمت این دین مبین و پیام رافت و رحمت خاتم الانبیا (ص) راه به جایی ندارد و این نوای روحانی بر ذره ذره این کره خاکی نفوذ کرده است.
اینک جلوه های ناب اسلام راستین و رحمت و مهر آن را می توان در محرم و بیش از آن در اربعین حسینی دید که اجتماع عظیم انسان های مومن اعم از شیعه و سنی ، مسیحی ، کلیمی و زرتشتی است که به اعتقاد هم احترام گذاشته و به نماد مهربانی پیامبر رحمت به مهر در کنار هم در مسیری که سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) در ادامه رسالت جد خود قوام بخش آن بوده، گام برمی دارند و خدمت بی منت می کنند و در اتحاد و انسجامی بی نظیر جلوه و نمادی از محبت ، دوستی در سایه مهر و رافت اسلام ناب محمدی هستند.
این اهانت به پیامبر خوبی ها و مهربانی ها آن هم به بهانه آزادی به استثمار کشیده غربی، آنجا که رئیس جمهور فرانسه بر آن نام آزادی بیان و عقیده می نهد آن هم در جایی که سیاستمدار و نویسنده ای چون روژه گارودی را به صرف رد هولوکاست محکوم می کنند خود نشان از دروغین بودن ادعای آنها و بی اعتقادی آنان برای هر نوع آزادی و حقوق بشر است.
اینک در تقابل با این سیاست های کینه توزانه و خصمانه علیه اسلام ناب و توهین به عقیده بیش از یک میلیارد مسلمان جا دارد انسان های مومن و مسلم اعتراض شان را به این حرکت رذیلانه و موهن علیه پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی (ص) به هر شکل ممکن اعم از گفتار و سخنرانی، مقاله، بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و تجمعات آرام با رعایت اصول بهداشتی این اقدام علیه اندیشه و عقیده را محکوم نمایند.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار