به گزارش روابط عمومی حج وزیارت مازندران سلسله جلسات توجیهی مدیران وعوامل ثابت هتل مرحله دوم نیز با حضور مدیرحج وزیارت مازندران برگزار شد در این جلسه سید حبیب اله ساداتی مدیر حج وزیارت استان با اشاره به اهمیت خدمتگزاری به ضیوف الرحمان به استناد آیات روایات ازعوامل ثابت خواست تابرای ارائه خدمات بهینه به نکات ذیل توجه وعمل نمایند:
1- مطالعه دقیق شرح وظایف.
2- آراستگی ظاهر .
3- استفاده ازآخرین اطلاعات مربوط به هتل داری وبکارگیری استاندارهای موجود در نظام هتل داری منجمله استفاده بهینه ازکارت پشت دری (لطفا" نظافت فرمائید ) ویا(مزاحم نشوید)
4- رعایت اخلاق در سفر.
5- تنظیم برنامه کاروانها درطول اقامت در مکه ومدینه.
6- انبار داری مطابق با استاندارها ی موجود.
7- یادگیری وظایف یکدیگر برای خدمات رسانی چرخشی در همه زمانها.
8- استقبال زائرین درهنگام ورود وتوجیه موارد مبتلا به .
9-برنامه ریزی دقیق زیارت دوره ودقت در عدم معطلی زائرین تا رسیدن اتوبوس .
10-اجرای دقیق برنامه های فرهنگی ابلاغی از سوی بعثه مقام معظم رهبری.
11-پذیرائی بهینه زائرین به هنگام وعده های غذائی.
12-تلاش در حفظ ونگهداری وسائل زائرین بخصوص بهنگام ورود وخروج زائر.
13- همکاری با مدیران ومعاونان راهنما واستفاده از وجود آنان درمواقع حساس پذیرائی ،ورود وخروج زائر.
14- تاکید به مدیران راهنما دال برحک کردن شماره اتاق مکه ومدینه برروی اتیکت جامه دان زائرین.
15- دقت در انجام نظافت میان دوره ای.
16- ارائه لوازم مورد نیاز زائرین درکریدورهای هتل.
وسایر مسائل مبتلا به و پرسش و پاسخ از سوی مدیر و عوامل ثابت پایان پذیرفت .