پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح از روز شنبه 95/06/27 آغاز می شود

  • 25 شهریور 1395
  • 08:20
  • 0 دیدگاه
  • 750 بازدید
  • Article Rating
پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح از روز شنبه 95/06/27 آغاز می شود

روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح همچنان ادامه دارد، اعلام کرد: متقاضیان زیارت اربعین که از 16 مرداد ماه در سماح ثبت نام کرده اند،  از روز شنبه 27 شهریورماه به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا با مراجعه به این سامانه، نسبت به پرداخت هزینه ها و نهایی کردن ثبت نام خود و همراهانشان اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در متن اطلاعیه این سازمان آمده است:

به اطلاع علاقه مندان شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) می رساند که با مراجعه به سامانه سماح (https://samah.haj.ir) نسبت به ثبت نام خود و همراهان اقدام نمایند.

ضمناً افرادی که از تاریخ 16 مردادماه سالجاری در سامانه سماح ثبت نام کرده اند از روز شنبه مورخ  27 شهریور ماه به مدت 72 ساعت مهلت دارند ، نسبت به پرداخت هزینه های مربوطه و نهایی نمودن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

شایان ذکر است متقاضیان زیارت اربعین که در سماح ثبت نام کرده اند، لازم است برای تکمیل و نهایی کردن روند ثبت نام خود، با ورود به سامانه ، در صفحه اول با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری به صفحه پرداخت هزینه ها رفته و نسبت به واریز وجوه از طریق یکی از درگاه های بانکی اقدام نمایند.

ضمناً هزینه های عزیمت به عتبات عالیات در ایام اربعین شامل موارد زیر می باشد:

1-    هزینه ارزی اخذ روادید بابت هر نفر 40 دلار که معادل ریالی آن روزانه به نرخ آزاد بانک مرکزی با کارمزد مربوطه بر روی سامانه محاسبه می شود.

2-    هزینه بیمه و خدمات درمانی بابت هر نفر 259.000 ریال

3-    حق الزحمه کارگزاری 100.000 ریال

شایان ذکر است قبل از پرداخت هزینه ها ، امکان ویرایش اطلاعات و حذف و اضافه اعضای گروه و نیز ثبت درخواست ویزا وجود دارد.

نکات مهم:

1)با توجه به اینکه علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه سماح ، شخصاً نسبت به ثبت نام و تشکیل گروه اقدام نمایند، چنانچه ثبت نام توسط دفاتر خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت انجام شود به ازاء هر نفر مبلغ 20.000 ریال به هزینه‌های فوق افزوده می شود.

2) دریافت هرگونه وجهی به صورت دستی توسط دفاتر زیارتی ممنوع است.

3)سرگروه محترم می بایست پس از واریز هزینه های مربوطه، مدارک خود و اعضای گروه شامل اصل گذرنامه معتبر و دو قطعه عکس  3x2 یا 4x3 را به دفتر زیارتی که بهنگام ثبت نام در سامانه سماح انتخاب کرده، تحویل نماید.

4) در صورت انصراف هریک از اعضا از عزیمت به عتبات عالیات در ایام اربعین، لازم است سرگروه به دفتر زیارتی انتخابی مراجعه و انصراف آن فرد را اعلام نماید. بدیهی است در صورت انصراف ، در هر مرحله با توجه به اقدامات صورت گرفته، خسارت مربوطه کسر و مبلغ باقیمانده به عضو منصرف عودت داده خواهد شد.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار