جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

بیانیه مدیریت حج وزیارت وبعثه مقام معظم رهبری مازندران در خصوص راهپیمایی 22 بهمن.

  • 21 بهمن 1396
  • 13:57
  • 0 دیدگاه
  • 583 بازدید
  • Article Rating
بیانیه مدیریت حج وزیارت وبعثه مقام معظم رهبری  مازندران در خصوص راهپیمایی 22 بهمن.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴

انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آنها باشد.

ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری کردند.

22 بهمن نیز روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.

اکنون انقلاب اسلامی، در حالی وارد چهلمین بهار پیروزی خود می‌شود که وعده الهی بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است.

آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.

نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ، مدیریت حج وزیارت ، روحانیون کاروان ،کارکنان ،مدیران دفاتر و شرکتهای زیارتی و کارگزاران زیارتی حج وزیارت  ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌ا... 22 بهمن، آحاد ملت را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدوارند حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.          ان شاء ا...

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار