پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

پیام تبریک مدیر حج وزیارت مازندران به مناسبت نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان.

  • 20 فروردین 1399
  • 21:07
  • 0 دیدگاه
  • 423 بازدید
  • Article Rating
پیام تبریک مدیر حج وزیارت مازندران به مناسبت نیمه شعبان وهفته سربازان گمنام امام زمان.

ساداتی مدیر حج وزیارت مازندران در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان پیام تبریکی صادر کرد /مدیر حج وزیارت در بخشی از این پیام با اشاره به سلحشوری های سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت از مجاهدت های این عزیزان قدردانی نمود. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت استان متن کامل این پیام به شرح زیر است:

                                            بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان المعظم، سالروز میلاد فرخنده و پربرکت قائم آل محمد (ص)، حضرت صاحب العصر والزمان، مهدی موعود، تنها رهایی بخش و یگانه منجی عالم بشریت از بی عدالتی، جور و نابرابری و تبعیض است که با ظهور سراسر نورانی او؛ بهار جان ها از عطر آرامش و صلح آکنده خواهد شد و وعده های حتمی و تخلف ناپذیر حق برای اجرای عدالت در سرتاسر جهان محقق خواهد گردید.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی موعود در نظام جمهوری اسلامی به نام سربازان گمنام امام زمان ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) که براستی سزاوار دلاوری ها و فداکاری های های این مدافعان غیور نظام، آرمان های انقلاب و ایران اسلامی است، تعیین کننده ارزش و جایگاه بسیار کلیدی، حساس و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از کیان نظام، منافع ملی و همچنین یادآور مجاهدت های سلحشورانه و صادقانه عزیزانی است که در سنگر سترگ تامین امنیت و حراست از حریم امن وطن، جان خود را درطبق اخلاص می گذارند.

اینجانب خجسته سالروز ولادت باسعادت امام زمان، مهدی موعود (عج) را به آحاد مردم شریف مازندران، همکاران ُ کارگزاران زیارتی  سراسر استان و سربازان گمنام امام زمان (عج) به ویژه عزیزان اداره کل اطلاعات در استان مازندران تبریک و تهنیت عرض نموده؛ از درگاه ایزد منان، سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی و تعجیل در فرج مبارک آن حضرت وسلامتی رهبر عظیم والشان انقلاب حضرت آیت ا... الامام خامنه ای را مسئلت می نمایم.

 

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار