پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر حج وزیارت استان مازندران با حضور معاون سازمان حج وزیارت کشور

  • 09 مهر 1399
  • 13:43
  • 0 دیدگاه
  • 796 بازدید
  • Article Rating
برگزاری مراسم تکریم و معارفه  مدیر حج وزیارت استان مازندران با حضور معاون سازمان حج وزیارت کشور

به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وزیارت استان مازندران مراسم تکریم و معارفه مدیران قبل و جدید حج وزیارت استان مازندران با رعایت پروتکل بهداشتی با حضور آقای آزاد معاون  محترم توسعه مدیریت و منابع و آقای میرزائی مشاور محترم امور جلس و استانهای  ریاست سازمان و آقای حیدری مدیر کل محترم منابع انسانی سازمان حج وزیارت با حضور مدیران دستگاههای اجرائی  و نهاد های همکار در عملیات حج و اعضای هئیت مدیره شرکت مرکزی  کارگزاران زیارتی استان و تنی چند از  مدیران پیشکسوت در عرصه حج وزیارت  در سالن آمفئی تئاتر  حج وزیارت استان برگزار گردید .

در این آئین معنوی آقای آزاد معاون توسعه مدیریت و منابع  سازمان با بیان اینکه خدمت به زائران خانه خدا و  زائران اهل بیت عصمت و طهارت یک نعمت الهی  است  و این افتخار برای  مجموعه سازمان حج وزیارت می باشد که بعنوان خادمین زائران عزیز می باشد . وی  ضمن تشکر از زحمات خالصانه اقای سید حبیب اله ساداتی در مدت 15 سال در مدیریت در حج وزیارت استان مازندران  عملکرد ایشان را بسیار خوب توصیف نمودند و استان مازندران از جمله استان های موفق در عرصه خدمت به زائران بیت الله الحرام و عتبات مقدسه می باشد . ایشان ضمن   آرزوی موفقیت  و توفیق خدمت به زائران عزیز برای آقای عباس اسمعیلی چپی  مدیر جدید حج وزیارت مازندران  حکم انتصاب از سوی ریاست سازمان  حج وزیارت جناب آقای علیرضا رشیدیان  را تقدیم ایشان نمودند .

همچنین در این مراسم آقای طهمورث مختاری به نمایندگی از سوی کارگزاران حج وزیارت استان مازندران  نیز با قدردانی از زحمات حاج  آقا ساداتی  در طول سالهای گذشته آرزوی موفقیت  وسربلندی برای حاج آقا اسماعیلی  مدیر جدید حج وزیارت استان مازندران نمودند  . در حاشیه مراسم تکریم و معارفه  مدیریت حج وزیارت استان رونمایی از پوستر اربعین حسینی سال جاری از سوی  دفتر نمایندگی  بعثه مقام معظم رهبری  نیز انجام گرفت .

ه

 

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار