جمعه 10 فروردین 1403
EN

خبرگزاری

واریز مازاد دریافتی به حساب حجاج مازندرانی اعزامی سال 98

  • 08 آذر 1399
  • 12:52
  • 0 دیدگاه
  • 373 بازدید
  • Article Rating
واریز مازاد دریافتی به حساب حجاج مازندرانی اعزامی سال 98

به  گزارش  روابط عمومی مدیریت حج وزیارت استان مازندران، پیامک‌هایی در ارتباط با مازاد دریافتی به دست حجاج مازندرانی  اعزامی سال 98رسیده که در این زمینه سوالات برای حجاج به وجود آمده که در تشریح این موضوع عباس اسمعیلی مدیر حج و زیارت مازندران اظهار کرد: با توجه به اتمام حسابرسی مالی عملیات حج تمتع سال ۹۸، مازاد دریافتی براساس مصوبات کمیته نرخ‌گذاری، به حساب حجاج مازندرانی در حال واریز است.

وی افزود: با توجه به اینکه حسابرسی مالی عملیات حج تمتع سال ۹۸ قطعی شده، مبلغ مازاد به حساب حجاج برمی‌گرداننده می‌شود.

مدیر حج و زیارت مازندران اضافه کرد: البته این مبالغ از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال متغیر است که دلیل تفاوت قیمت‌ها به‌تناسب گروه قیمتی کاروان‌ها خواهد بود.

این مسؤول با بیان اینکه این مبالغ از پنجم آذر ماه امسال در حال واریز به حساب حجاج مازندرانی است، تصریح کرد: ۴هزار و ۲۳۵ حاجی مازندرانی در سال ۹۸ به سفر معنوی حج تمتع مشرف شدند که این مبالغ براساس گروه قیمتی کاروان‌ها به حساب‌شان واریز خواهد شد.

اسمعیلی با اعلام اینکه ۶۵هزار و ۹۵۳ حاجی مازندرانی نیز در نوبت تشرف قرار دارند که سند دارند ودربانک ملی ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: افرادی که قصد خرید و یا فروش سندهای حج را دارند توصیه ما به این افراد این است که حتما با مراجعه به دفاتر زیارتی حج نسبت به ثبت‌نام در سامانه تشرف اقدام کنند تا گرفتار افراد سودجو و دلال نشوند.

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آرشیو اخبار