پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پیام رئیس سازمان حج وزیارت به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین

  • 12 فروردین 1402
  • 08:19
  • 0 دیدگاه
  • 64 بازدید
  • Article Rating
پیام رئیس سازمان حج وزیارت به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین
به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ متن پیام آقای سید عباس حسینی به شرح ذیل می باشد ؛
بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز وفات الهه کرامت، ام المؤمنين حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها، یوم الله دوازدهم فروردین ماه سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، روز تجلی حضور مردم مسلمان ایران در تعیین سرنوشت خود را جشن می گیریم.

ملت بزرگ و بصیر ایران در این روز با حضور آگاهانه، متعهدانه، پرشور، امیدوار و بانشاط در انتخابی به یادماندنی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور برگزیدند و برای نخستین بار در تاریخ حیات کهن سیاسی ایران، با اراده و به اختیار ، نظام سیاسی مردم سالار دینی را انتخاب کردند.

روزی پرافتخار برای این ملت و کشور و تابلوی تمام نمایی از اراده عمومی که نظامی بر اساس آموزه های اسلام ناب محمدی ، در سایه رهبری های حکیمانه و مدبرانه امام راحل شکل گرفت و با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی)، به درختی تنومند تبدیل گردید .

اینجانب با تبریک این روز فرخنده به مردم متدین و شهید پرور ایران اسلامی خصوصا زائرین محترم و حجاج بیت الله الحرام ، ضمن تجدید بیعت با آرمانها و ارزش های انقلاب اسلامی، پیروی از راه شهدای والا مقام و همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی و دولت مردمی ، امیدوارم کشور و نظام اسلامی در عرصه های مختلف، سر بلند و پیروز باشد

سید عباس حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان حج وزیارت
مدیر ارشد امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار