یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

حلول ماه محرم ماه عزای سید و سالار شهیدان و اصحاب با وفایش تسلیت باد

  • 28 تیر 1402
  • 08:24
  • 0 دیدگاه
  • 104 بازدید
  • Article Rating
حلول ماه محرم ماه عزای سید و سالار شهیدان و اصحاب با وفایش تسلیت باد
محرم رمز پویایی همیشگی نهضت پربار حسینی و اعلام پایبندی به مکتب سرخ عاشورا است، ماهی که در آن خون بر شمشیر غلبه کرد، ماه جهاد و حماسه، ماه قیام و بیداری، ماهی که یادآور بزرگترین حماسه ها و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است*.

ایام حماسه و عاطفه با فرا رسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و همنوا سازد تا شعورعاشورایی با شور حسینی تلفیق شود و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحب دلان فزونی یابد.

ارادتمندان سرور سالار شهیدان ضمن تجدید میثاق با مکتب امام حسین علیه السلام و تاسی از آموزه های عاشورای حسینی علیه السلام در راه احیا اسلام ناب محمدی و حفظ و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند تا همچون امام شیعیان سید شهدا علیه السلام منادی گر شعائر زیبای اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز، فداکاری در راه مکتب، آزادگی، حفظ عفاف و پاسداری از حجاب، ظلم ستیزی و .. باشند، آموزه هایی که در هیچ مدرسه و دانشگاهی تدریس نمی شوند.

*حلول ماه محرم، ماه عزای حسینی را به عموم مردم به ویژه خانواده معظم شهدا و خانواده بزرگ حج و زیارت تسلیت عرض می نماییم و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان خواستاریم*
مدیر ارشد امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار