ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

همایش سراسری لاله‌های سفید به مناسبت بزرگداشت شهدای منا

  • 09 مهر 1402
  • 08:36
  • 0 دیدگاه
  • 89 بازدید
  • Article Rating
همایش سراسری لاله‌های سفید به مناسبت بزرگداشت شهدای منا
به گزارش روابط عمومی مدیریت حج وزیارت استان مازندران
همایش سراسری لاله‌های سفید به مناسبت بزرگداشت شهدای منا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار شد.
در ششمین مراسم ملی و سراسری لاله های سفید با حضور خانواده های معزز شهدا، آیت اله معلمی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری"، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، فرماندار قائمشهر، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام‌معظم رهبری در حج وزیارت مازندران ، مدیر حج و زیارت استان ، سرپرست معاون فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران ، رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان قائمشهر ودیگر مسئولین استانی و شهرستانی ، یاد و خاطره شهدای گرانقدر حج خونین سال ۶۶ و شهدای مظلوم منا گرامی داشته شد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت، گفت: این مراسم وزین و معنوی جهت بزرگداشت حادثه دلخراش منا و دلجویی از خانواده های محترم این عزیزان برپا شده است.
دکتر کهن سال اظهار کرد: شهدای منا در اوج دلدادگی، بندگی و معنویت به درجه رفیع شهادت نائل شدند، به فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی) نباید این حادثه فراموش شود.
این مسئول افزود: در قالب تاریخ شفاهی خاطرات این شهدای مظلوم ثبت و ضبط شود، همچنین از خانواده های عزیز دلجویی و به مشکلات آنان رسیدگی شود.
گفتنی است استان مازندران دارای 48 شهید منا و 8 شهید حج خونین سال ۶۶ است که در این مراسم خانواده های این شهدای عزیز با حضور مسئولین استانی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.
روابط عمومی مدیریت حج وزیارت استان مازندران

مدیر ارشد امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار