یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت ۲۲ بهمن ماه

  • 21 بهمن 1402
  • 08:16
  • 0 دیدگاه
  • 68 بازدید
  • Article Rating
پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت ۲۲ بهمن ماه
پیام روابط عمومی سازمان حج و زیارت به مناسبت ۲۲ بهمن ماه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ متن پیام روابط عمومی سازمان حج وزیارت به شرح ذیل می باشد :
در تاریخ سلحشوری و اقتدار مردم ایران زمین 22 بهمن یادآور رشادت همه آحاد جامعه ای است که از ظلم رژیم ستمشاهی به تنگ آمده و دست در دست هم دادند و کشور را از زیر یوغ طاغوتیان رهانیدند.
ایام الله دهه مبارک فجر یادآور روزهایی جاودان و فراموش نشدنی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، روزهای رهایی از بند ستم و به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای که در برابر استبداد، وابستگی و بی عدالتی به پاخاستند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به واقعیت بدل کردند.
شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات فراگیری انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و طلوع فجر را مژده می داد تا سرانجام در 22 بهمن 1357 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر قدرت پوشالی و استبدادی طاغوت فائق آمد.
پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام راحل و در ادامه، هدایت‌های حکیمانه خلف صالحش امام خامنه‌ای مدظله العالی منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شد و با گذشت 45 سال از انفجار نور و وقوع معجزه قرن، گفتمان منحصر به فرد انقلاب اسلامی که مبتنی بر اصول، مبانی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و با نگرش راهبردی ولایت امر و حاکمیت دین، تولید و با شاخصه دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم در سپهر جهانی تبلور پیدا کرده است .
امروز انقلاب اسلامی با شکوه تر و استوارتر از همیشه در مقابل فتنه ها و توطئه های دشمن استکباری ایستاده است و با اقتدار گلم برمی‌دارد.
و برغم مواجهه با زنجیره‌ای از فتنه‌ها ، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، هم اکنون انسجام ، اقتدار و سازماندهی جبهه مقاومت را فراتر از جغرافیای ایران و منطقه رقم زده است.
ما نیز این شکوه پیروزی و اقتدار را در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی گرامی و مبارک می دانیم و تجدید میثاقی مجدد با آرمانهای امام و انقلاب می بندیم .
مدیر ارشد امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار