جلسه توجیهی مدیران عوامل ثابت هتل دوره ششم هتلهای مکه ومدینه با هدف توجیه مسائل مبتلابه خانه داری،انبارداری،استقبال ،پذیرائی ودیگر مسائل جانبی با حضور ساداتی مدیرحج وزیارت استان برگزارشد . ساداتی با اشاره به آیات وروایات ضمن با اهمیت شمردن خدمات رسانی به زائران مطالبی را بشرح ذیل جهت آگاهی مدیران وعوامل اجرائی مورد تاکیدقرارداد:
1- توجه ویادگیری بعضی از اصطلاحات مربوط به انبارداری منجمله "حد تجدید سفارش کالا" "حاشیه ایمنی" "fifo وlifo" و راههای کنترل موجودی جهت کنترل انبار وخدمت رسانی بهینه به زائرین.
2- پذیرائی زائرین درحین ورود زائرین.
3- پذیرائی بهینه زائرین در رستوران.
4-دقت در شستشوی دقیق ظروف رستوران.
5-آموزش تنظیم دمای اطاق به زائرین ونحوه استفاده صحیح ازسرویس بهداشتی .
6-انجام امورفرهنگی با کمک روحانیون کاروانها.
7- استفاده بهینه از وجود مدبران ومعاونان راهنما در طول دوره اسکان در مکه ومدینه.
8-نظافت میاندوره ای اطاق زائرین.
9- برنامه ریزی دقیق زیارت دوره.
10 تاکید به زائرین درخصوص مسائل بهداشتی با توجه به شیوع بعضی از بیماریهاو...
جلسه با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد خاتمه یافت .